Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 237 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Spokojenost zákazníků
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.
Návrh metodiky výběru pojišťovacích produktů pro fyzické osoby
Gregorová, Jitka ; Veselý, Ondřej (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Návrh metodiky výběru pojišťovacích produktů pro fyzické osoby se věnuje návrhu metodiky vybraných produktů pojišťoven pro fyzické osoby s ohledem na jejich potřeby a náklady na toto pojištění. Zjištěné statistiky vybraných produktů pojišťovny byly komparovány s dotazníky, které se zabývaly skutečnými potřebami klientů v oblasti pojišťovnictví. Dále byla navrhnuta metodika a algoritmus výběru vhodných pojišťovacích produktů s cílem optimalizace nákladů na jednotlivá pojištění.
Marketingová strategie společnosti Telefónica O2
Bilavčík, Martin ; Doskočil, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Navržená strategie je zaměřena na zvolený cílový trh a vychází zejména z výsledků získaných na základě dotazníků vyplněných respondenty z cílové populace. Obsahuje návrh kroků, které by měly firmě pomoci k získání nových zákazníků a udržení těch stávajících. V diplomové práci je dále obsažen souhrn informací o cílové populaci, využitelný společností Telefónica O2 pro další analýzy.
Spokojenost zákazníků
Vymětalová, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v analytické části společnost zkoumána v rámci vnitřního prostředí a mikro a makro okolí. Prostřednictvím dotazníkového šetření je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části jsou stanoveny konkrétní návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Prokopová, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitele na trhu erotických pomůcek. Teoretická část se zabývá zejména faktory ovlivňující chování zákazníka. Dále pojednává o nákupním rozhodování, které může být ovlivněno komunikačním mixem. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí komunikačního mixu. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané problematiky v rámci celé společnosti.
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with political, economic and primarily socio-cultural issues having impact on business, organizations and marketing in the framework of the Russian Federation, which are put into context with the Czech Republic (or other relevant countries eventually). My goal is to find out the ways how to approach the collaboration with the Russian Federation while considering knowledge from data providing background about macroeconomics and national policy and focus on the profile of participants presented in organizations and marketing. Emphasis of my thesis is especially put on cross-cultural element of business, more exactly on differences in organizational and consumer behavior. Using selected methods, I will extend the theoretical part assumptions and secondary research by new knowledge. Based on my findings I'll make new conclusions about countries' specifics, put them in a broader context, all to find out how to mitigate certain barriers and obstacles which can occur and affect companies spreading their field of activity to Russia.
Marketingový výzkum maloobchodního trhu
Nesvačilová, Dana ; Novotný, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum v oblasti maloobchodního trhu s rychloobrátkovým zbožím v souvislosti s nakupováním potravin přes internet. První část této práce se věnuje teoretickému popisu maloobchodu, aktuálních trendů a aspektů spojených se zákazníkem. Druhá část obsahuje analýzu vývoje maloobchodu poslední dekády a další analýzy, z nichž získané závěry poslouží jako východiska pro zpracování marketingového výzkumu. Získané informace z tohoto výzkumu budou základem pro formulaci návrhů podoby nové služby pro obchodníky, k odhalení perspektivy nakupování potravin a rychloobrátkového zboží pomocí internetu či jiných komunikačních služeb.
Návrh komunikační strategie produktu
Zavřelová, Tereza ; Hraběová, Jana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení komunikace značky intimní hygieny Lactacyd společnosti Omega Pharma. Práce je rozdělena na 3 hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Ve druhé části jsou provedeny analýzy potřebné k získání informací, které slouží pro návrhovou část. V poslední, návrhové části, budou na základě teoretických poznatků a zpracovaných analýz uvedeny návrhy pro zlepšení stávající komunikace a další návrhy, které umožní posílit pozici značky na trhu.
Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z
Štěpánková, Tereza
ŠTĚPÁNKOVÁ, T. Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V současnosti je problematika plýtvání potravinami považována za celosvětově závažný problém, jelikož se každoročně vyplýtvají tisíce tun potravin. K plýtvání potravinami dochází ve všech fázích potravinového řetězce, největší podíl však představují domácnosti. Pro minimalizaci tohoto odpadu je proto nutná změna ve spotřebitelském chování. Tato diplomová práce si tudíž klade za cíl na základě identifikace klíčových faktorů, ovlivňujících míru plýtvání potravinami u konečných spotřebitelů generace Z, navrhnout vhodnou komunikační kampaň na oblíbené síti Instagram zaměřenou na prevenci plýtvání potravinami a podporu udržitelného chování. Tato komunikační strategie vychází především z informací poskytnutých kvantitativním a kvalitativním výzkumem a měla by pozitivně přispět ke změně chování při spotřebě potravin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 237 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.